tirsdag 6. mars 2012

Egentlig litt skummelt

Noe jeg egentlig aldri gjør, er å delta på utfordringer (er vel for sjenert tenker jeg) *lol*
Føler at det er så skummelt på et vis *lol*, men nå har jeg brettet opp genserarmene og latt meg friste veldig til å "slenge inn" et bidrag til marsutfordringen hos 3ndypapir :-)
En gang må jo være den første, sant?
Har vært "forelsket" i 3ndy sine ark fra første gang jeg så dem,
og jeg er sikker på at den "forelskelsen" varer livet ut *lol*
Vi har pusset opp gangen vår, og da syntes jeg at vi trengte et nytt nøkkelskap,
og da falt papirvalget mitt selvsagt på 3ndy :-)
Ups!
Har ikke funnet igjen krokene til å ha inni skapet,
men de ligger nok bare på "en lur plass" *lol*

http://3ndypapir.blogspot.com/2012/03/mars-utfordringenmarch-challenge.html

God tirsdag til dere som titter innom :-)

- Klem Hege -


2 kommentarer:

Line sa...

Denne her var jo bare helt nydelig vennen. <3 Så herlig med de duse fargene. Og krokene finner du nok snart. Hi hi. Takk for inspirasjonen. ;o)) Klem

Maya sa...

Åhhh denne var nydelig!
Og så utrolig flott ide å pusse opp nøkkelskapet med 3ndypapirer ♥
Sånt liker vi ;)
Tusen takk for at du deltar hos 3ndy i mars :)
KLem fra Maya