søndag 5. mai 2013

Scrapperommet mitt

Innimellom (egentlig veldig ofte) er det så rotete på scrapperommet mitt,
 at det er vanskelig å finne arbeidsro, eller rettere sagt: arbeidsglede der...
Det er egentlig ikke så lenge siden jeg tømte rommet helt, og ryddet og sorterte det meste,
(ved påsketider faktisk). 
Men når jeg skulle ha alt tilbake på scrapperommet, så var det rett og slett ikke plass til alt igjen!!
 
Ja ja, så måtte jeg til pers med ryddingen igjen ;-)
(les: sist brukte jeg 1 mnd før jeg fikk alt på plass igjen, så du må tro meg når jeg sier at jeg IKKE så frem til å tømme, vaske, sortere og rydde hobbyrommet igjen...)
 
Men denne gangen klare jeg å få rommet klart på èn dag :-)
Det er faktisk goood plass på hyllene mine nå :-)
 
 
 
 
Det kan helt sikkert gjøres bedringer her, men nå er alt mye bedre organisert i alle fall,
og jeg har funnet arbeidsro og arbeidsglede igjen *smiler*
Nå ser jeg faktisk frem til å sitte og kooose meg med hobbyen min igjen,
for jeg har maaange planer og ideèr som jeg har lyst til å teste ut ;-)
 
Klem fra Hege

P.S: "en liten fugl" fortalte meg at Anita Hagen skal være gjestedesigner hos Unik Hobby :-)
HURRA HURRA!!
Nå ble jeg sååå utrolig gla` *hopper opp og ned*

Ingen kommentarer: