mandag 28. mai 2012

Hallo!

Hallo hallo!
Jeg er her altså:-)
Litt livstegn fra meg var kanskje på tide igjen ja :-)
Har dere alle hatt en flott 17.mai feiring? Det håper jeg virkelig. Her var vi heldige med været og hadde en kjempe flott feiring av nasjonaldagen.
Og pinsehelgen har kanskje de fleste kost seg i solen?!

Har hele tiden lyst til å bruke tid på scrapperommet mitt, men energien er desverre oppbrukt etter endt arbeidsdag...
Men jeg skal prøve å komme sterkere tilbake ;-)

Over til noe annet:
I dag får du FRI PORTO hos Scraphaugen  :-)
Det er masse flotte nyheter i nettbutikken.
Og det er STORT QK-salg i nettbutikken:  minus 50-70%, så løøøøp og kjøøøøp!!!
Har du forresten vært innom bloggen til Scraphaugen i det siste?
Masse lekkert der altså!

Klem fra Hege



Ingen kommentarer: