tirsdag 12. april 2011

4.oppgave i Vinterscrappen

Oppgaven denne gangen er som følger:

"Disse kravene skal være innfridd:

- elementene hjerte eller stjerne eller sirkel skal være gjentatt på prosjektet minimum 6 ganger

- vil også se søm

- ingen blomster

Frist 11.april kl 23:59


Da er det bare for alle deltagerne å hive seg rundt med en flott oppgave. Om du ikke har meldt deg som deltager i vinterscrappen, så håper vi at du finner inspirasjon i oppgavene til at du likevel vil prøve deg på å scrappe et prosjekt etter disse kriteriene.


Lykke til alle sammen!"

Vi har egentlig god tid på hver oppgave (14 dager), men denne gangen gikk mange dager bort i forkjølelse, feber bl.a, så jeg hadde nesten 2 1/2 time på meg til å løse oppgaven, ta bilder i mørket og laste opp bildet, og jeg tror jeg rakk fristen akkurat *lol*

Her er iallefall mitt resultat:


Materialliste:

Kartong - Straw

Jenni Bowlin - Brown flower tile

Gesso

Resteark - Basic Grey og 3ndypapir

Basic Grey - Bling it

Karen Foster - Scrapper`s floss

Marvy Uchida + EK success - Sirkelpuncher

All My Memories - stjernemal (håndsøm)

Stjernebrads - ukjent

American Craft - Thickers

Limputer

Cat eye - Chestnut Roan

Maskinsøm rundt bildet

Ingen kommentarer: