søndag 13. mars 2011

1. oppgave i vinterscrappen

"Da er det klart for første oppgave i Vinterscrappen.
Første oppgave er forholdsvis "fri", dvs at vi vil se kreativ bruk av maling/medium på prosjektet ditt. Du kan altså bruke maling, mist, gesso, voks, sparkel(!), decopage, distress ink, lim ja alt hva du kan komme på. I tillegg må en serviett være representert på prosjektet :-)
Lykke til :-)"
Og her mitt bidrag til 1.oppgave i Vinterscrappen
Det er ikke glitterlim som skinner så veldig på denne LOen,
men det er glassperlene i Glass Beads Texture Gel!
Materialliste:
Straw-kartong
Serviett (matte under bildet og 3 blomster)
Relieff-pasta
Glass Beads Texture Gel
Gesso (Scraphaugen)
Glimmer Mist (sun flower + meadow green)
Stickles Ranger (yellow)
Prima-blomster
Hvite roser (Scraphaugen)
3 klokker
Martha Stewart - sommerfugl-punch
American Craft - Thickers Lullaby (Scraphaugen)
Datostempel
Orange blomster fra ett gammelt scrappeblad
Glimmer Mist malt på Prima-blonde (Scraphaugen)
Og da jeg først var i gang, så scrappet jeg like så godt en i rosa også *lol*

Materialliste kommer plutselig... *lol*
PS: fikk ikke så mange stemmene i første runde,
men "trøster" meg med at jeg storkoste meg når jeg laget disse LOene,
og at jeg utfordret meg selv til å prøve Glass Beads Texture Gel for første gang :-)

Ingen kommentarer: