tirsdag 26. oktober 2010

Mitt bidrag :-)

Lagkonkurransen hos Scraphaugen har startet :-)

1. oppgave i scrappestaffetten

Da er ventetiden over og vi skal sette igang med konkurransen.
Dette blir spennende!
Hege og jeg har tenkt og snakket sammen endel, utrolig artig og lage oppgave sammen.


1. oppgave lyder som følgende:
Dere skal scrappe en LO, kort eller en alterert der dere bruker 3 hjemlagde og/eller gjenbruksting.
Eks: blomster, mønsterark som dere har laget selv, hjerter dere har laget selv i filt, ispinner,
merkelapper fra klær, bølgepapp, plastikk.
Dette er bare eksempler, dere har sikkert fler.


Fristen til å levere inn er tirsdag 26.10 kl 24:00
Lykke til, vi gleder oss til å se hva dere lager.


Hilsen Hege S og Kristin

Jeg hadde først planlagt å lage en LO, men så fikk jeg øye på denne flotte esken jeg kjøpte for leeenge siden, og da fikk jeg selvsagt en ny idè *lol*
Materialliste:
Cosmo Cricket - Eske
Melissa Frances - Winter Freeze (mønsterark)
Panduro - svarte halvperler
Prima - røde blader
KuttUt - svart blonde
Magnolia - bærkvist
Svertet kantene med Cat Eye Charcoal
Av gjenbruksting har jeg brukt gamle knapper og tråd, kort fra en liten kortstokk, frimerke og tekstilblomst med perler (dekor fra undertøy faktisk)*lol*
Selvlaget papirblomst (til venstre)
Nå gleder jeg meg til oppgave 2, som kommer i morgen :-)

1 kommentar:

pia iris sa...

å herlighet altså, denne var dritlekker, unnskyld ordbruken *fnise*
noe så stilig er det lenge siden jeg har sett.
ha en flott kveld. klem pia