torsdag 29. januar 2009

Jeg har blitt utfordret :-D

Så artig å bli utfordret ¤LOL¤ Jeg ble utfordret av Tone (2neshobbyside.blogspot.com):

- gå til foto/mappe
- ta ut den 6. mappen
- finn det 6. bildet
- legg inn bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
- inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
Link til dem, og la dem vite at de er utfordret :-D

Og her er mitt 6. bilde fra min 6. mappe:

Bildet er tatt på Museum of Natural History, New York i oktober 2008. Vi brukte ca 4-5 timer inne på museumet og besøket var virkelig vel verdt tiden det tok :-D

Jeg utfordrer (i første omgang):

¤Gry (Grys-scrapperier.blogspot.com)

¤Marthe (ScrappeMarthe.blogspot.com)

¤May Britt (mayzan-scrapping.blogspot.com)

1 kommentar:

Marthee sa...

haha...hint hint til at jeg skal skrive noe:P Ja,vært dårlig på å oppdatere,får skjerpe meg nå;) takk for utfordringen;)